Қазір – ынтымақтасу мен іскерлік кезеңі. Қазір адамдардың өмірін жақсартуға бағытталған шағын қадамдың өзі шалқыған даңғаза ұраншылдық пен үдере үндеушіліктен әлдеқайда маңызды.

Республикалық: 2661
Облыстық: 11638
Халықаралық: 3580
басты бетке

“Білім-Инновация” Халықаралық қоғамдық қоры

«Білім-Инновация» (бұрынғы «KATEV») халықаралық қоғамдық қоры Қазақстан мен Түркия арасындағы білім беру саласындағы екіжақты ынтымақтастықты дамыту мақсатында екі елдің Президенттері Н.Ә. Назарбаев пен Т. Өзалдың тікелей қолдауымен құрылған.

«Білім-Инновация» халықаралық қоғамдық қорының құрамында: 27 мемлекеттік лицей, 3 жекеменшік лицей, 2 халықаралық мектеп: SPEСTRUM»  мектебі (Астана қ.) мен  «GALAXY INTERNATIONAL» (Алматы қ.), Алматы және Тараз қалаларында орналасқан 2 колледж, сондай-ақ, Меморандум негізінде 3 мектеп:  Атырау, Құлсары және Экібастұз қалаларында бар.

Осыған дейін елімізге «Қазақ-түрік лицейлері» деп танылған білім ордалары Қазақстан тәуелсіздігінің 25 жылдық мерейтойына орай, «ребрендинг» жасалып, «Білім-Инновация» лицейлері болып өзгертілді.

1992 жылы ашылған бұл лицейлер 25 жыл бойы үш тілде заманауи білім берумен қоса жаһандану дәуіріне сай озық үлгідегі оқыту жүйесімен Қазақстан білім кеңістігінде өзіндік орнын қалыптастыруда.

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтің «Үш тұғырлы тіл» саясатын қолдап, оны білім беру саласында тиімді қолданып келеміз. «Білім-Инновация» лицейлерінде (бұдан кейін БИЛ) жаратылыстану бағатындағы пәндерді (атап айтқанда: математика, химия, физика, биология және информатика пәндері) ағылшынша оқыту бойынша EMI (English as Medium of Instruction) жүйесінің 25 жылдық тәжірибесі қалыптасқан. Әлемнің 60-тан астам мемлекетінде қолданылып жатқан EMI жүйесі ең алғаш БИЛ арқылы еліміздің білім беру саласына енді.

“Білім-Инновация” ХҚҚ-ның бас офисі

«Білім-Инновация» лицейлері – дарынды балаларға арналған оқыту тілі қазақ тілді облыстық лицей-интернаттары болып табылады. Лицейлердегі оқу процесінің айрықша ерекшелігі жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінен оқу бағдарламалары мазмұнының кіріктірілуі мен инновациялық технологияны пайдалана отырып лицейлік компонент есебінен кеңейтілген бағдарламалық материалдардың пәнаралық кіріктірілуі болып табылады.

Лицейлердіңдің негізгі мақсаты – білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде сапалы білім беру, өзін-өзі белсендіруге дайын бәсекеге қабілетті адамды және дарынды балалардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету.

Лицейлерге қабылдау математика, логика, қазақ тілі, Қазақстан тарихы тест сұрақтары бойынша конкурс негізінде өткен оқушы 7 сыныпқа қабылданады.  Ауылдық елді мекендерде оқитын дарынды балаларға мүмкіндік беру үшін ағылшын тілі бойынша емтихан өткізілмейді.

2018-2019  оқу жылының қабылдау конкурсына 26460 үміткер қатысты. 7 сыныпқа 1674 оқушы қабылданды.

«БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ» лицейлеріне қабылданатын оқушылар өте жоғары деңгей мен жоғары деңгей бойынша қабілеттілігін анықтау арқылы  айырмашылық үлесі анықталады, яғни, оқушының білім сапасының аймақтық көрсеткіші негізінде сараланым арқылы қабылданады.

БИЛ-да жаратылыстану бағытындағы пәндерді тереңдетіп оқыту үшін ағылшын тілінде жазылған әлемдегі танымал ғылыми еңбектер қоры (университет оқулықтары, электронды кітаптар, ғылыми мақалалар, т.б.) жинақталған.

Алғашқы лицейлер ашылған кезде ағылшын тілі мен бейінді пәндерді ағылшын тілінде оқыту үшін шетелдік педагогтар тартылды. Түркиядан келген мұғалімдер педагог кадрларының 90 %-ын құрады. 1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін шетелдік мамандарды қазақстандық педагогтармен алмастыру саясаты бойынша жүйелі жұмыс жүргізіліп келеді. Лицейлерге қазақ, орыс және ағылшын тілдерін білетін студенттер тәрбиешілерге көмекші ретінде қабылданды. Оқуды бітіргеннен кейін олар ағылшын тілінде оқытатын алғашқы мұғалімдер болды. Бүгінгі таңда ағылшын тілінде сабақ беретін мұғалімдер саны 1260 болса, соның 86%-ы жергілікті мамандар. Ал шетелдік ұстаздар қазақ тілін жақсы меңгеріп, Қазақстанның білім беру жүйесіне сай өз міндеттерін атқарып жүрген азаматтар.

Біздің мақсатымыз – еліміздің Білім және ғылым министрлігінің тікелей басшылығымен жасалып жатқан білім стандарттарын жүзеге асырып, инновация арқылы білім сапасын көтеру. Еліміздің білім беру жүйесінің дамуына арналған ағылшын тіліндегі оқулықтарды Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев Кенжеғалиұлының тапсырмасымен БИЛ мұғалімдерінен құралған авторлар 6 ай уақыт аралығында кітаптардың алғашқы бөлімін дайындады. Бұлар – Қазақстанда бұрын-соңды болмаған ағылшын тіліндегі заманауи оқу құралдары болып табылады.

ҚР БҒМ қолдауы және Қорлардың ұйымдастыруымен Мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту және оны дамыту, әрі Қазақстанның «жарқын болашағы» үшін аянбай қызмет ететін ұлтжанды жастарға қолдау көрсету мақсатында жылсайын республикалық «Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасы өткізіліп келеді. Әр жылы 1000-нан астам мектептен 5000 мыңға жуық оқушы қатысып келеді. Қазірге дейін ана тіліміздің мәртебесін асқақтатып, ұлттық болмысымызды жандандыру үшін ұйымдастырылған олимпиадаға СДУ және басқа да ЖОО-ынан білім гранттары бөлінеді.

Лицейлердегі оқу-тәрбие процесінің ерекшелігі

Лицейлердің оқу бағдарламалары ҚР Мемлекеттік стандартының (МЖМББС-ГОСО) вариативтік бөлігі мен лицейлік компонент есебінен мазмұны терең игерілуі тиіс халықаралық білім беру стандарттарына бейімделе құрылған.

Көптілді оқыту

Оқыту 3 тілде жүргізіледі. Қазақ тілі оқыту тілі қазақ мектептері мен орыс тілді мектептерде топ бойынша оқытылады.  Ағылшын тілін оқыту оқушыларға Beginner и Elementary деңгейінен оқытылып басталады, әрі қарай, 7 сыныптан бастап ағылшын тілі тереңдетіліп оқытылады. Лицей түлектері ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгерген.

Просмотров страницы: 1450

Серіктестер